Det här kommer bli grymt!

Hej och godmorgon på er, jag sitter och äter frukost nu, och det är väl rätt okej, idag ska jag ta med mig pengar till skolan eftersom att det är fredag, och en fest på skolan som min klass har fixat, och den är för 4or och 5or på lilla sätra skolan, och ulvsätersskolan. Och den här festen kommer bli grym, det känner jag på mig. vi gick ut och pratade i klasserna för nån vecka sen. Och först såg deras ansikte ut som ett frågetecken, liksom först: hallå vad gör dom tjejorna här???? men sen när vi berättade att vi skulle ha ett disco, alla bara: JAAA!!! DIsco!!! ååååh, jag måste få komma på det!  haha, ja osv.. men det var skitroligt iaf, vi ska ha det i aulan på stora sätra skolan, vid biblioteket. asså det här kommer bli grymt som fan!
men ja, det var väl typ det jag skulle berätta.
nu har inte jag nånting mer och skriva, men bara så ni vet, kommer det bli dålig uppdatering idag, eftersom att vi har ju det där discot efter skolan, eller ja, vi ska först vara med och fixa lite, sen ska vi hem och äta, sen ska vi dit igen, så ja, ni får ha det så bra, så hörs vi antingen ikväll eller imorgon! 
men ja, pusshej ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0