det var 2 år sen! vad håller ni på med?!

Hejsan på er, eller ska jag säga godkväll, aja jag vet inte vad jag ska säga, men skitsamma, jag är iaf inte så jävla taggad längre, och inte lika glad heller, för att brynäs förlorade matchen, tyvärr. asså det här var deras 5 raka förlust och det har inte hänt sedan 2010, asså seriöst brynäs, vad är det som händer?!?!
ni skulle ju försvara guldet, vad håller ni på med, ni håller ju på och ge bort guldet till nån annan, och det är inte bra, nejnej.. nu får ni ta och skärpa er!
men jag tror faktiskt att ni behöver möta alla lag en gång och se hur dom spelar, och sen kan ni vinna  matcher, men ja, iaf, ni är fortfarande bäst helt enkelt, tycker jag såklart, men det kanske inte ni tycker, men iaf..
imorgon ryker mitt hår kan jag säga, jag har inte klippt mig på ett år nästan, sen förra julen typ och det var nästan ett år sen, så det ska bli skönt och klippa sig, men jag måste klippa mig så mycket för att jag har så mycket slitet, men aja, iaf, det är det jag ska göra imorgon, klippa mig..
haha, 
men ni får ha det så bra så bloggar jag imorgon innan jag åker, ha det bra, pusshej ;* 
slänger in en bild på mig header, vet inte varför , jo juste, för den är så snygg, iaf 4 bilder av den ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0