En mus under min säng!!

Hej o Godmorgon på er! 
 
jag har nyss vaknat av att det typ var en mus eller nånting under min säng, jag bara hörde en mus pipa där under, och sitta och knapra på någonting, och så blev jag rädd, och nästan sprang ner för att jag var så rädd...
haha, men iaf, som jag skrev igår, så ska jag åka och klippa mig idag, för att jag har tid halv 12, så jag får skynda mig lite, haha... :) 
nerå, men jag tar faktiskt lång tid på mig när jag ska fixa mig och så, så jag måste nog skynda mig lite nu.
Haha, alltså på nåt sätt sitter alltid jag och äter när jag bloggar, och fråga mig inte varför.. för jag vet faktiskt inte ens själv! xD
men aja, nu ska jag iaf försöka skynda mig lite så kommer det kanske en bild när jag har varit och klippt mig, asså en före och en efter bild. så får ni se va mycket jag har klippt..
haha inte fr jag vet det än, men jag har jävligt slitet hår..
men ja, ni får det senare, pusshej ;* 
 
cp ögonbryn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0