förvirrad jag..

Hej och godmorgon på er! 
 
jag har nyss vaknat, jag är typ förvirrad nu, bara för att man har ju ställt om klockan, så vi får sova en timme längre, wohooo! 
så egentligen skulle klockan vara tio i 11 nu, fast den är tio i 10, haha. så jag blir fövirrad när man ska ställa om klockan, men iaf, idag vet jag inte vad vi ska göra, så om jag får tid så kanske jag kan göra en sminkvideo eller nåt, eller kanske en givaway, jag vet inte. 
vi får se, men nu har jag iaf gjort ny header och ny design, som alla kanske har märkt, men jag blev faktiskt nöjd med det jag gjorde, min header är grymmast ju, Calle, Calle, jag, Calle, Calle, jag. hehe, najs, som, fan. 
 
men nu får ni ett bild på mig, för första gången på länge, bara för att jag har lagt in alla bilder nu, men ja, som sagt om jag får tid idag kan jag göra en sminkvideo, eller en givaway, vi får helt enkelt se. Men nu ska jga ta och äta nåtning, så får ni ha det så bra, pusshej ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0