Helt jävla FAAAAAIL

Ja, hejsan på er, nu sitter jag här och kollar på videosar på youtube, och för er som inte vet så har jag ju en youtubekanal, och där heter jag elviraabonnevier så det är bara och söka på mig där, och följa mig, om du följer mig så följer jag dig tillbaka, det bara är så.. :)
men iaf, idag har inte jag gjort så mycket, jag har bara varit med mamma och min syrra på affären och handlat sen har jag varit på Lidl, haha vet inte varför, fråga mig inte heller...
 
men ja.. jag ska äta snart, och jag spelade in en video där jag sminkade mig, men den blev helt FAAAAAAAIL. Så jag la aldrig in den, men ni får den nångång på höstlovet, det kan jag lova, imorgon vet jag inte vad jag ska göra.
 
ikväll ska jag iaf kolla på solsidan, ska ni kolla på det? asså om ni inte kollar på det är det ju helt jävla sjukt, haha, nerå, men seriöst, det är ju grymt kul?
 
aja, nu ska jag fortsätta kolla på youtube, så bloggar jag ikväll igen, ha det bra så länge, pusshej ;*
 
 
snygg bild va?
har gjort den heeeeeeeeeelt själv :D 
 
SNYGGING! <3<3<3 CALLE JÄRNKROK ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0