HELVETE MITT HÅR?!?!

Ja, hejsan på er, nu har jag typ kommit hem, asså jag har varit med Lorin hela dagen. och nu har jag klippt mig, och jag blev fan eller nöjd, helvete eller, hon klippte fan 5 cm typ! 
fanfanfan! 
aja, jag ska lägga upp bild på det iaf, asså det är fucking stor skillnad asså, men det ser inte ut så för att jag har knäppt i olika höjd, men om ni mäter typ från toppen av huvudet och längst ner till hårets slut, så är det jävligt långt tycker jag , kanske inte på bilden, men i verkligheten så.. ja..
iaf, sen har jag och Lorin sminkat oss lite halloweenigt sådär.. och jarå, rätt fina blev vi ju.. Jaja. men ja, det är ju inte halloween här än, det är ju på lördag, men i USA är det idag.. men ja, iaf, jag har fixat en header och design till Lorin och om ni vill se vad jag har gjort tycker jag att ni ska kika in på den här sidan NU! HÄR klickar ni, asså ni klickar på ordet här fast det ni läste tidigare som är i stora bokstäver.. :D
 
men nu ska ni få en före och en efter bild på mitt hår.. och sen en bild på mig och lorin sminkade hehehehe.... :D
 
och ja ni kanske ser, den nya ser längre ut men kolla skillnaden på hur jag står, haha huvudet är mycket runadre osv.. men ja, iaf, ni kanske ser vilken som är vilken, men alla som läser det här tcker jag borde mäta som jag skrev där uppe, mär nu asså seriöst! 
 
 
 
haha, och ja, har är vi, så fina vi är :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0