INGEN FÖRSTÅR HUR GLAD JAG ÄR

Hejsan på er, har nyss kommit hem från matchen. 
inte så lyckat.
förlorade
efter
straffar.
helvete..
 
Järnkrok fick iaf lägga sista straffen, avgörande, som gick i stolpen, så tyvärr så förlorade dom på det, men i sista perioden hade dom ett stolpskott, som inte heller gick inte, men nära, om dom hade satt den hade dom vunnit matchen, men tyvärr..
men en sak är jag skitglad över och det är, WOHO, mitt CALLE SKAL! INGEN FÖRSTÅR HUR JÄVLA GLAD JAG ÄR ASSÅ, ASSÅ SERIÖST INGEN SERIÖST INGEN... 
okej, lite tjatigt, men faktiskt INGEN FÖRSTÅR DET!!!! 
förutom jag då..
haha, men ja, ni får en bild på den också, HEHEHEHE, SÅ JÄVLA GLAD!!!!!!!!!!!!


ÅÅÅH VA SNYGG!!!!!!!!!!!!! <333333333333333

Kommentarer
Postat av: zoida.blogg.se

Kanske går bättre nästa gång ;)

Hoppas du har haft en bra dag! ♥

Svar: klart det gör :)
Jarå, du också! <3
Elvira Bonnevier

2012-10-27 @ 20:53:11
URL: http://zoida.blogg.se/
Postat av: Julia

Var också på matchen. Var du utklädd? Haha Avis på skalet också! :)

Svar: ja, jag var på matchen, nej, jag var inte utklädd, haha.haha okej ;)
Elvira Bonnevier

2012-10-27 @ 21:15:27
URL: http://www.pixmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0