jag är så jäääävla glad! :D

Godmorgon på er! 
 
jag vet att jag inte bloggade igår osv.. men jag orkade helt seriöst inte, jag var så jävla trött och jag hade inte tid på nåt konstigt sätt, vet inte varför, jag gjorde dock ingenting, men hade ändå inte tid med bloggen.. haha
men det kommer bli bättre uppdatering idag, eftersom att det är hockey, och då är jag på bra humör! :D
 
och jag är på ännu bättre humös eftersom att Calle blev uttagen till landslaget, och får vara med och spela där :D
bara för han är bääääääst! 
asså dom som spelar där är typ lite bättre än dom som spelar i elitserien, också valde dom Calle, så jävla grymt! 
aja, så jävla glad nu så vet inte vad jag håller på med, spillde precis lite yoghurt på golvet också, haha..
men jag vet inte vad jag ska göra, men jag ska berätta en sak, när jag får 50 prenumenanter på youtube så ska jag ha en giwaway. 
så kom igen, fööööööölj mig nuuuuuuuuu :D
hehe, aja, nu ska jag typ göra nånting för jag har ingenting mer och skriva så ni får ha det så bra, och önska Calle ett lycka till nu. hehe! 
aja, pusshej ;*
slänger in ett colage som jag har gjort på calle.. hehe :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0