JAG ÄR TILLBAKA!

HEJSAN PÅ ER! 
äntligen är jag tillbaka! 
jag har varit utan min dator i över en månad, och det skulle ta två veckor för min dator och bli klar när vi hade lämnat in den. Och det tog ju två veckor också, men dom som hade fixat min dator hade visst blandat ihop två siffror i mammas telefonnummer, så den skulle varit klar i slutet på septemer, och vi lämnade in den 17 septemer ungefär, och att det har varit klar så länge, och sen blandar dom ihop två siffror, nej nu fan sk ajag gå och klaga! 
 
men iaf, ni har ju velat fått den där frågestunden så JÄTTE länge nu och nu ska ni få den, eller jag ska spela in den nu, och sen ska jag ladda upp den, skulle bara berätta att min dator har kommit tillbaka! är skiiiiiiiiiiiiiiiiitglad! ni kan inte fatta min känsla nu! 
haha men aja, snart får ni den! ha det bra så länge PUSSHEJ ;********
 

men jag har inga bilder alls på min dator, så ni får ingen nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0