PRENUMENERA PÅ MIG PÅ YOUTUBE

Hej på er, jag har gått tillbaka till den där bloggen, men iaf, det var inte det jag skulle berätta, eller jo, det också, men, det var en annan sak som var viktigare, och det är att jag har skaffat en kanal på youtube, och där heter jag elviraabonnevier , men asså seriöst, nu när jag provade och skriva in eelvirabonnevier så funkade inte det, men det kanske bara inte funkar för mig, hoppas det funkar för er iaf, om det inte går, men jag tycker att ni ska prenumenera på mig, och om du också har youtube kan jag prenumenera på dig också. Om du lägger upp videor asså. Men iaf, min frågestund är iaf uppe där, men ni får ah, göra allt det jag sa, hoppas att ni gör det också, och nu ska jag nog fixa min design och header, så ha det bra, puss ;* 
 
och ni får ingen bild nu heller, haha.. :p 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0