Snälla? Jag ber er!

Godmorgon på er snöpinglor! 
 

och gissa varför jag sa snöpinglor
Jo, för att det snöööööööar! 
Jag känner faktiskt att jag är på bra humör just nu, fast ändå inte för jag vill inte ha snö, det är så kallt, vitt och plaskigt i början, och sen blir det bara mer och mer, så måste man pulsa sig i genom det. Ååååh, det är så jobbigt.
fast det kan ändå vara roligt att det har kommit snö osv.. för andra..
men ja, iaf, idag har jag ingen jävla aning och vad jag ska göra, vi får se helt enkelt, jag ska iaf typ kolla youtube lite grann osv.. och snälla? ni som läser min blogg, FÖLJ MIG PÅ YOUTUBE! 
snälla? ber er! 
gör vad som helst! 
och sen kan ni komma med förslag vad jag ska göra för slags videor, det behöver inte alls vara nånting och dagen, eller en givaway, eller en frågestund, det kan vara nånting helt annat! 
så kom igen nu!
ge min förslaaaaaaaaag! 
haha aja, med ni får ha det så bra, så bloggar jag under dagen, Hejdå Snöläsasre! 
haha, det där lär ju fult.. :p
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du borde tända en lampa när du filmar dina videos. Sen skulle du kunna göra några tags kanske? T.ex i <3 fall eller liknande :)

Svar: haha, inte för jag fattade, men okej? :p
Elvira Bonnevier

2012-10-30 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0